Work in progress 🌱🌷23 kwietnia rozpoczęliśmy trzydniowe szkolne obchody Dnia Ziemi. Tego dnia uczniowie rozpoczęli pracę nad swoimi makietami (kl. 4-8) oraz pocztówkami (kl. 1-3).
W klasach królował kolor brązowy ku czci Ziemi.
Work in progress 🌱🌷23 kwietnia rozpoczęliśmy trzydniowe szkolne obchody Dnia Ziemi. Tego dnia uczniowie rozpoczęli pracę nad swoimi makietami (kl. 4-8) oraz pocztówkami (kl. 1-3).
W klasach królował kolor brązowy ku czci Ziemi.
Ruszyła akcja „Uwalniamy Książki”! Zapraszamy do wymiany!
16 kwietnia uczniowie klas 6 i 7 mieli okazję zobaczyć swoje koleżanki i kolegów z zespołu tańca ludowego Mali Gorzowiacy na deskach Teatru im. Juliusza Osterwy. Cieszymy się, że mogliśmy być z Wami i gratulujemy występu! 🌷🌸
Piękne drzewka emausowe przyniesione na nasz szkolny konkurs wielkanocny 😍 Dziękujemy wszystkim za zaangażowanie 🥰 Wyniki konkursu po świętach!
Mała Akademia Jazzu i zaprzyjaźnieni z nią muzycy od lat odwiedzają mury naszej szkoły. Tym razem usłyszeliśmy Dominika Rosłona, muzyka grającego m. in. na elektronicznym wibrafonie – KAT. W spotkaniu wzięli udział uczniowie klas 6-7. Dziękujemy!
Nasze tegoroczne szkolne rekolekcje odbyły się w dniach 15-16 kwietnia. Poprowadził je ks. Tomasz Gierasimczyk. Dziękujemy za ten wspólny czas modlitwy i skupienia.
Z przyjemnością informujemy o kolejnych sukcesach naszych uczniów! W powiatowym etapie konkursu recytatorskiego Lubuskich Konfrontacji Artystycznych tytuł laureata otrzymali: Tymoteusz Jaworski z kl. 3., Piotr Merda z kl. 4b oraz Aleksander Jurewicz z kl. 7. Z kolei wyróżnienia otrzymały: Antonina Bystrzyńska z kl. 4a i Zuzanna Pałys z kl. 6. Serdecznie gratulujemy!
Zapraszamy do udziału w Szkolnym Konkursie Plastycznym "Drzewko emausowe". Szczegóły na slajdach poniżej oraz w regulaminie: REGULAMIN_SZKOLNEGO_KONKURSU_PLASTYCZNEGO_na_drzewko_emausowe.pdf
Klasa 8: Matematyka w kuchni.Proporcje utrwalone, obliczenia pieniężne też, a co najważniejsze brzuszki pełne :)
Uczniowie klas piątych pod kierunkiem pani Joanny Mariankowskiej zaprojektowali, wykonali i przedstawili budowę komórek: zwierzęcych, roślinnych, grzybowych oraz bakteryjnych. Efekty ich prac okazały się jadalne i zakończyły się ogólną degustacją. Można i tak przyswajać wiedzę biologiczną.
1. NA POLSKIM BEZ NUDY📚Jak zaktywizować ucznia, aby nie zasnął w czasie omawiania lektury? Można mu zaproponować wykonanie pudełka, które ukryje w sobie przedmioty z treścią omawianej lektury. Takie pudełka wykonali uczniowie klasy trzeciej. Zmieścili treść książki w pudełku po butach. Czy to jest możliwe? Przepis jest prosty. Do takiego pudełka włożyli wszystko, co kojarzyło im się z lekturą pt. „O psie, który jeździł koleją” Romana Pisarskiego. Dzięki takiemu projektowi mieli szansę wykazać się nie tylko pomysłowością, ale także znajomością lektury. Każdy uczeń prezentował swoje pudełko i uzasadniał swoje wybory, czym udowodnił znajomość treści lektury. Dzieci miały ciekawe pomysły i bardzo różny sposób myślenia, co możemy zobaczyć na zdjęciach.
2. Eksperymenty w 3 klasie! Uczniowie przygotowali swoje własne doświadczenia i z dumą zaprezentowali je na lekcji. Było kolorowo, kreatywnie i bardzo naukowo!
3. Zielono nam! Klasa 3 zamieniła się w małych ogrodników i posiała własne zioła. Teraz z niecierpliwością czekamy, aż wykiełkują pierwsze listki!